Skip to main content

Aikataulu – Onnistuneen projektin perusta

2.12.2021 Jokainen messuprojekti on omanlaisensa. Muuttuvia tekijöitä ovat asiakasyritys, toimiala, tuotteet, osasto, messuhalli ja välillä myös maa. Projektipäälliköillämme onkin pitkä check-lista, jotta eroavaisuuksista huolimatta jokainen projekti tulee kaikilta osin laadukkaasti hoidettua. Check-lista pitää sisällään kaikki projektin tehtävät. Jo tarjousvaiheessa projekteille…

Onnistu tapahtumassa: tee hyvä tarjouspyyntö

17.11.2021 Monella on kirkkaana mielessä, miltä oman tapahtuma- tai messuosaston pitäisi näyttää ja tuntua. Toisille tilanne on aivan päinvastainen: ajatusta oman ständin ilmeestä ja toiminnallisuuksista ei ole eikä itsekseen synny. Eikä tarvitsekaan, sillä sitä varten on olemassa kumppaneita, jotka auttavat…

Tiedätkö, mitä projektipäällikkömme tekee?

Meillä Messualla asiakasta on aina palvelemassa kokonainen tiimi, jonka jokaisella jäsenellä on tärkeä roolinsa parhaan palvelun takaamiseksi. Myyjä on ensimmäisenä asiakasta kohtaamassa ja suunnittelija loihtii toiveita vastaavan (tai parantavan) osastosuunnitelman. Kun langat siirtyvät projektipäällikön käsiin, alkaa onnistunut lopputuotos todella konkretisoitumaan.…

Toimitilat erikoisaikana ja sen jälkeen

Koronavirus on vaikuttanut kaikkien elämään ja jos eri asiantuntijoita on uskominen, ei se tule olemaan viimeinen maailmaa mullistava virus. Vaikutukset ovat ulottuneet myös kaikkiin tiloihin ja niiden käyttöön. Toimistoilla on jouduttu varsinaisten töiden lisäksi miettimään, miten tiloja täytyy muokata uusiksi, jotta turvallinen…

Helposti messuille

Monissa asiakasyrityksissämme mietitään ensi vuoden messuosallistumisia ja -budjetteja kriittisesti. Messuille halutaanosallistua, mutta kenties nyt maltillisemmin kuin aikaisemmin. Messuan Helposti-konseptista löytyy raikkaita, helppoja ja kohtuuhintaisia valmiita osastopaketteja. HELPOSTI­osastot ovatnopeasti toteutettavia, näyttäviä ja kierrätettävien materiaaliensa vuoksi myös ympäristöystävällisiä. Paketit on suunniteltu ajatuksella ”mahdollisimman…

SYKSY ILMAN MESSUTAPAHTUMIA? OMAT TILAISUUDET JA VIRTUAALISUUS KEHIIN

Messut ja tapahtumat ovat merkittävä osa monen yrityksen markkinointistrategiaa. On tärkeää pitää strategian punaisesta langasta kiinni, eikä kaikkea ehkä tarvitsekaan hylätä. Tilanteen huonontuessa, voiko jotain kuitenkin toteuttaa, vaikka etänä? Osallistumisen peruuntuessa ei hyvää osastosuunnitelmaa kannata heittää hukkaan. Mitä jos osasto…