Emil Kalliokoski liittyi Messuan tiimiin – perheyrityksen neljäs sukupolvi tuo tuoretta digiosaamista
Messua Oy on saanut uuden vahvistuksen, kun Emil Kalliokoski aloitti yrityksessä markkinointikoordinaattorina syksyllä 2024. Emil edustaa Messuan omistajasukua jo neljännessä sukupolvessa ja tuo mukanaan uudenlaista digitaalista ajattelua perinteikkääseen perheyritykseen. Hänen työnsä keskittyy erityisesti markkinointiin ja viestintään.
Emil valmistui markkinoinnin tradenomiksi LAB-ammattikorkeakoulusta vuonna 2020 ja opiskelee parhaillaan digitaalisen kokemuksen suunnittelua LABin Muotoiluinstituutissa. Opintojen ohella hän työskentelee osa-aikaisesti Messualla, tuoden yrityksen markkinointiin ja viestintään uusia ideoita, käyttäjälähtöistä ajattelua ja visuaalista viestintäosaamista.
”Olen jo nuoresta pitäen seurannut Messuan toimintaa läheltä ja nähnyt sen kehittymistä. On hienoa olla nyt itse mukana kehittämässä yrityksen tulevaisuutta,” Emil kertoo.
Messua Oy on vuodesta 1987 lähtien suunnitellut ja rakentanut messuosastoja ja tilaratkaisuja niin kotimaassa kuin ulkomailla. Yrityksen historia ulottuu kuitenkin aina 1960-luvulle, jolloin Emilin isoisoisä Esko Arvelin perusti Kilpimainos Arvelinin. Tästä lähtien perheyritysperinne on ollut keskeinen osa Messuan identiteettiä – perintö, jota Emil jatkaa ylpeänä.
Emilin osaaminen digitaalisessa kokemussuunnittelussa ja markkinoinnissa tuo uusia mahdollisuuksia kehittää Messuan toimintaa entistä käyttäjälähtöisemmäksi ja näkyvämmäksi digitaalisissa kanavissa. Hänen myötään Messua yhdistää perinteet ja tulevaisuuden – modernilla, nuorekkaalla ja ammattitaitoisella otteella.
Tervetuloa mukaan tiimiin, Emil!