Skip to main content

Emil Kalliokoski liittyi Messuan tiimiin – omistajasuvun neljättä sukupolvea mukana rakentamassa tulevaisuutta

Messua on saanut uuden vahvistuksen tiimiinsä, kun Emil Kalliokoski aloitti viime syksynä yrityksessä markkinointikoordinaattorina. Emil edustaa Messuan omistajasukua jo neljännessä sukupolvessa, ja hänen työtehtävänsä keskittyvät markkinointiin ja viestintään.

Emil valmistui markkinoinnin tradenomiksi LAB-ammattikorkeakoulusta vuonna 2020 ja opiskelee tällä hetkellä digitaalisen kokemuksen suunnittelua LABin Muotoiluinstituutissa. Päätoimisten opintojensa ohella hän työskentelee Messualla osa-aikaisesti, tuoden yritykseen tuoretta näkökulmaa ja uusia ideoita.

”Olen jo nuoresta iästä lähtien kasvanut Messuan lähellä ja nähnyt yrityksen eri vaiheita. Messualla on pitkä historia, ja on hienoa olla nyt mukana yrityksen toiminnassa,” Emil kertoo.

Messua on toiminut menestyksekkäästi messuosastojen ja muiden tilaratkaisujen suunnittelussa ja rakentamisessa niin Suomessa kuin kansainvälisesti vuodesta 1987 lähtien. Yrityksen juuret ulottuvat kuitenkin vielä kauemmas, 1960-luvulle, jolloin Emilin isoisoisä Esko Arvelin perusti Kilpimainos Arvelinin. Tämä perheyritysperinne on ollut merkittävä osa Messuan identiteettiä, ja Emil jatkaa ylpeänä tätä arvokasta perintöä.

Messualla ollaan innoissaan Emilin liittymisestä tiimiin ja hänen panoksestaan markkinoinnin kehittämiseen. Lisäksi hänen opiskelunsa digitaalisen kokemuksen suunnittelun parissa tuovat uusia mahdollisuuksia kehittää Messuan toimintaa käyttäjäkokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelun näkökulmasta. Näin Messua yhdistää perinteet ja tulevaisuuden innovatiivisella ja nuorekkaalla otteella.

Tervetuloa mukaan tiimiin, Emil!

Viimeisimmät artikkelit