Ajassa

Messua yhdistää yritykset ja asiakkaat erilaisissa kohtaamisissa, joissa konkretisoituvat helppous, ideat ja tulokset.
Blogissamme jatkamme samalla linjalla. Kirjoittajina on Messuan omaa henkilöstöä, asiakkaitamme ja myös yhteistyökumppaneitamme.
Sivun valikosta kohdasta ”Uutiset” löydät myös ajankohtaisia kuulumisia ja yritysuutisiamme.

somettaminen messuilla

Näytteilleasettaja, somettaako – OSA 2 –

Sosiaalinen media on yksi tehokkaimmista kanavista viestiä tapahtumasta. Parhaat somepäivitykset ovat niitä, jotka tarjoavat lukijalleen hyötyä tai hupia. Tapahtumasomettamine...

Fiilistä Kempin ständiin Sin City -elokuvasta ja Pinterestistä

Schweissen & Schneiden -messut ovat olleet ”tapaus” jo 40 vuotta. Ympäri maailmaa saapuneiden yli 1000 näytteilleasettajan esitellessä osaamistaan yritysten tarinat ja t...

Näytteilleasettaja, somettaako? – OSA 1-

Sosiaalinen media vaikuttaa koko ajan enemmän maailmaan ja maailma someen. Muistathan hyödyntää sitä tapahtumissasi ja messuille osallistuttaessa? Pikareitti parrasvaloihin se...

Suunnittelijan repusta löytyy niin uutta kuin vanhaa

Kaikkien tapahtumien yhteisenä tekijänä ja tavoitteena on tulos. Reseptiin kuuluvat hyvät ideat ja toteutuksen toimivuus. Elo-gaalassa kaikki natsasi. Hyvin ideoitu, suunnitelt...

Asiakastapahtuma on älykkään johtajan strateginen työkalu

Taitavasti toteutetulla tapahtumalla saavutetaan kauaskantoisia tuloksia ja organisaation brändi vahvistuu. Silti vain harva johtaja hyödyntää asiakastapahtumien mahdollisuuksi...